Skip to Content

שילוב צמחיה בפרויקט שיפוץ לובי

שילוב צמחיה בפרויקט שיפוץ לובי

מעוניינים לשפץ את הלובי בבניין שלכם?

להמשך קריאה >>

פרויקט שיפוץ לובי יכול להעניק לבניין שלכם מראה חדש ואווירה חדשה, ובתנאי שאתם עושים את הדברים בצורה נכונה ומקיפה. פרויקט כזה יכלול בדרך כלל אלמנטים של שינויים מבניים בחלל הלובי, שינויים תפקודיים בכניסה לבניין וכן שינויים אסתטיים, הכוללים בין היתר, שילוב צמחיה בפרויקט שיפוץ לובי

למה לשפץ את הלובי?

שיפוץ של לובי הבניין הוא אחד מפרויקטי השיפוץ השכיחים ביותר בבניינים משותפים. הלובי הוא הדוגמא הקלאסית של שטח משותף בבניין, והוא החלק המרכזי והחשוב ביותר בשטח המשותף לכלל הדיירים. הלובי הוא פני הבניין, הן עבור אורחים המגיעים לבניין, אך בראש ובראשונה עבור הדיירים עצמם, ולכן ישנה חשיבות רבה שהלובי יספק את האווירה והאסתטיקה הנדרשות. חשוב לציין גם ששיפוץ הלובי בבניין משותף יכול להעלות את ערך הדירות בבניין, הן לצורך מכירה והן לצורך השכרה. כך למשל, שיפוץ לובי בבניין משותף יכול לאפשר לבעלי הדירות בבניין להציע את הדירות שלהם להשכרה בתוספת של מספר מאות שקלים ועדיין ליהנות מאותה רמה של ביקוש, פשוט מכיוון שהלובי נותן הרגשה של מקום ברמה גבוהה.

צמחייה ללובי
צמחייה ללובי

מה זה בעצם שיפוץ לובי?

שיפוץ לובי הוא פרויקט שיכול לכלול שיפוץ של רצפת וקירות הלובי בלבד, הוא יכול לכלול גם החלפה של כל מנגנון הכניסה לבניין (דלת ואינטרקום) והוא יכול גם לכלול שורה של מרכיבים אסתטיים, כדוגמת שילוב צמחיה בפרויקט שיפוץ לובי. תהליך השיפוץ מיועד לשנות את פני הלובי בצורה משמעותית, שתאפשר שינוי של האווירה ושינוי של הרושם שנוצר ביחס לבניין כולו. שיפוץ אפקטיבי של הלובי בבניין משותף, יכול לסייע בהשבחת ערך הדירות בבניין ובתנאי שהשיפוץ מבוצע בצורה חכמה ונכונה על ידי הגורם המקצועי המתאים. תוכלו למצאו צמחייה מתאימה בצמחי בית ומשרד

מהו תפקידו של הצמחייה בשיפוץ הלובי?

שילוב צמחיה בפרויקט שיפוץ לובי היא פרקטיקה שכיחה מאוד. הצמחייה מספקת אפקט אסתטי יוצא דופן ומתבקש בבניין משותף, ולמעשה מעביר מסר נסתר לכל מי שעובר בלובי – הבניין הזה הוא בניין מטופל היטב, ויש מי שדואג לו אפילו ברמה של השקיית הצמחים וטיפוחם. המשמעות היא שמעבר לאפקט האסתטי של צמחייה ירוקה על הכניסה של הבניין, עצם הטיפול בצמחייה מגלם בתוכו מסר חשוב לכל מי שמגיע לבניין ולבטח לכל מי שמתגורר בו. יחד עם זאת, בכדי שהאפקט הזה אכן יבוא לידי ביטוי, הצמחייה בלובי אכן צריכה להיות מטופלת היטב.

סוקולנטים
זרעיםלשתילה

בחירה בגורם מקצועי המספק שירות מקיף מקצה לקצה

אם אתם רוצים לשפץ את הלובי בבניין שלכם ומעוניינים גם לבצע שילוב צמחיה בפרויקט שיפוץ לובי חשוב שאת הפרויקט תבצעו בסיוע גורם מקצועי המתמחה בתחום זה באופן ספציפי. אתם יכולים בהחלט להזמין גורם הנדסי שיהיה אחראי לשינויים המבניים בלובי, גורם מתחום הדלתות והאלקטרוניקה לביצוע השינויים בדלת הכניסה לבניין וגורם מתחום הגינון שישלב את הצמחייה בלובי, אך כדי להשיג את האימפקט הטוב ביותר, לחסוך בעלויות ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לעבוד עם גורם מקצועי, המספקת את כל האלמנטים השונים של שיפוץ לובי בבניין משותף תחת קורת גג אחת.

עקבו אחרינו בסושיאל

0
    0
    המריצה שלך
    המריצה שלך ריקהחזור לחנות
      חישוב עלות משלוח
      קוד קופון