Skip to Content

שילוב צמחיה בעיצוב יום הולדת

שילוב צמחיה בעיצוב יום הולדת

חוגגים מסיבת יום הולדת בקרוב?

חוגגים מסיבת יום הולדת בקרוב? רוצים להפתיע ולרגש? זה אכן רעיון נפלא. אם כי חשוב מאוד להיערך כיאות כדי לזכור את כל הפרטים הקטנים וליהנות ממסיבה מהנה באווירה נפלאה.

כך תעצבו את מסיבת יום ההולדת

  • בחירת הקונספט – לפני שאתם בכלל מתחילים לברר ולבדוק עליכם לבחור את הקונספט שילווה את האירוע שלכם. אילו צבעים אתם בוחרים? האם יש לכם רעיון מסוים או מוטיב שיהיה לו נוכחות במסיבה? כדי להצליח בבחירת קונספט מוצלח שמתאים לאופי המסיבה שלכם עליכם לחשוב על חתן / כלת יום ההולדת ועל אופיו. בהתאם לכך תוכלו לאתר את הצבעים ואת העיצובים ההולמים לו.
זרעים ופקעות

בחירת אלמנטים

  • בחירת אלמנטים – אחרי בחירת הקונספט של המסיבה ניתן להתקדם הלאה לשלב הבא. והוא בחירת אלמנטים שילוו את העיצוב. יש כיום מגוון עצום של חומרי יצירה ועיצוב אשר יוכלו לשדרג את האווירה של יום ההולדת ולהפוך את האירוע לייחודי. ניתן לשלב אלמנטים שונים אשר יחד ייצרו את האווירה הרצויה ואת המראה המנצח שילווה את מסיבת יום ההולדת שלכם. בלונים, זר פרחים ליום הולדת, כלים מדוגמים ועוד.

פרחים ביום הולדת

  • פרחים ביום הולדת – לעיתים פרחים באים לידי ביטוי יותר ממילים… לא פלא שבאירועים רבים הם מקבלים מקום של כבוד. ניתן להציב על השולחן זר פרחים ליום הולדת, לקשט בפרחים וכן הלאה. כמובן שהפרחים יתאימו בצבעיהם לסגנון העיצוב והם ישלימו את האווירה במקום. כמו כן מביאים עמם הפרחים חיות ואווירה של פריחה ושגשוג – זו אכן אווירה הולמת למסיבת יום הולדת.
עונתיים לחורף
פרחים

מוסיקה

מוסיקה – אמנם מוסיקה אינה נראית בעיניים, אך יחד עם זאת המוסיקה משלימה אווירה בצורה נפלאה ומוסיפה ממד נוסף ומיוחד למסיבה שלכם. כמובן שהמוסיקה תהיה בסגנון המתאים והאהוב עליכם. בעזרת המוסיקה ניתן להשרות אווירה ולהשלים את אתגר העיצוב עליו עמלתם. ניתן לחשוב על שילובים בין אדניות צבעוניות לצמחים פורחים

מרכז האירוע: חתן / כלת יום ההולדת

במסיבת יום ההולדת החתן / הכלה הם מרכז האירוע. הכול נערך לכבודם והם למעשה מסמר האירוע. לכן יש להשקיע מחשבה רבה גם במראה שלהם. וזה כולל פריטים שונים להשלמת ההופעה: פריטי לבוש חגיגיים, אקססוריז, נעליים, תכשיטים ועוד.  בעניין המראה של חתן האירוע כדאי לשים לב לשתי נקודות:

  1. הופעה מרשימה – ההופעה צריכה להיות עם נוכחות. כך שכאשר אורח נכנס למסיבה הוא יקלוט בעיניו את מרכז האירוע ולא יפספס אותו. מראה יומיומי או שגרתי עשוי לבלבל ולגרום גם לחתן לחוש פחות מיוחד. כאשר הוא לבוש היטב הוא בולט ברקע המסיבה וכולם רואים מול העיניים למי חוגגים היום.
  2. הרגשה טובה – כמו כן חשוב מאוד שחתן האירוע יאהב את המראה שלו. הלבוש במסיבת יום הולדת זה לגמרי לא תחפושת, חתן / כלת יום ההולדת צריך לאהוב את המראה ולהתחבר אליו.

מה קורה במהלך האירוע?

יש אירועים אשר בהם כבר בתחילת האירוע העיצוב מתפרק וכל העמל יורד לטמיון. ניתן לדאוג לכך שהעיצוב יהיה יציב יותר והוא ילווה את האירוע לכל אורכו. היות שהשקענו כל כך הרבה בעיצוב, חבל שהכול יפורק כבר כאשר מתיישבים לצד השולחנות. עיצוב מוצלח הוא כזה שמצליח להשרות אווירה לכל אורך האירוע בלי להינזק מכל פעולה.

המסיבה, חתן יום ההולדת והאורחים

בכל מסיבה שמארגנים חשוב להתייחס לכל מרכיבי המסיבה. וזה כולל את חתן או כלת האירוע, את האורחים ואת אופי המסיבה. כאשר מצליחים להתאים את כל המרכיבים הללו זה לזה, כאשר יוצרים שילוב מוצלח של מסיבה שמבטאת את אופי החתן / הכלה, מסיבה שתיהנה את האורחים ותתאים לסגנון שלהם – זו הצלחה מושלמת.

עקבו אחרינו בסושיאל
0
    0
    המריצה שלך
    המריצה שלך ריקהחזור לחנות
      חישוב עלות משלוח
      קוד קופון