שאלות נפוצות
מה שעות הפעילות של המשתלה?
המשתלה פתוחה בימים:
ראשון – חמישי 08:00-18:30
שישי – 08:00-15:00
שבת – סגור
עשיתי הזמנה, ואני רוצה לדעת מה הסטטוס שלה?
במקרה כזה תוכל ליצור איתנו קשר דרך הוואטסאפ במספר 050-9200889, ציינו את מספר ההזמנה ונחזיר לכם תשובה בהקדם.
אני לא בטוח/ה איזה צמחים יתאימו לי למרפסת או לבית, האם אוכל לקבל ייעוץ?
בטח. אנחנו זמינים לכם במגוון ערוצים, צ'טבוט כאן באתר, בפייסבוק, באינסטגרם, בוואטסאפ במספר 050-9200889 בעמוד צור קשר במייל service@mnirvana.co.il ואם אתם באיזור תבואו למשתלה ונשמח לתת לכם ייעוץ במקום או שתוכלו להתקשר למשתלה בשעות הפעילות ולקבל ייעוץ במספר 04-6370214
האם ניתן להוסיף כרטיס ברכה?
כן. אפשר לרשום בהערות את הברכה (עד 150 מילים) והיא ללא עלות על נייר יפה ומעוצב של משתלת נירוונה במיוחד בשבילך.
אני מחפש/ת סוג צמח מסוים שלא ראיתי אותו באתר שלכם, יכול להיות שאמצא אותו במשתלה?
כן בהחלט, במשתלת נירוונה קיים מבחר עצום של צמחי בית, גן ומוצרים משלימים המתעדכנים מעת לעת. לא כל המוצרים שנמצאים במשתלה קיימים גם בחנות אונליין שלנו. מוזמנים להתקשר למספר 04-6370214 ולבדוק האם הצמח נמצא כרגע במלאי בחנות הפיזית.
אני יכול להזמין דרך האתר ולאסוף בעצמי?
כן בהחלט, ניתן להזמין דרך האתר, לסמן בצורת משלוח: איסוף מהמשתלה (כמובן שזה ללא חיוב) ולבוא לאסוף את החבילה תוך 2 ימי עסקים.
אני לא מצליח/ה לבצע הזמנה באתר - מישהו יכול לעזור לי?
במקרה כזה, תוכלו להתקשר לטלפון 052-6281177
האם יש מינימום הזמנה באתר?
לא, תוכלו להזמין באיזה סכום שתרצו, רק קחו בחשבון שיש עלות משלוח שפוחתת ככל שסכום הקנייה עולה.
האם הצמחים מגיעים שתולים בתוך כדים?
אנחנו לא שותלים את הצמחים בתוך כדים, מהסיבה הפשוטה שזה עדיף לצמח להגיע בבטחה אליכם הביתה ולהשתל אצלכם בבית וכך הזעזוע שהוא יקבל מהמעבר הוא הרבה יותר קל.
איך להתאים את הכד לצמח?
אנו ממליצים לשים את הצמח בתוך כד שהוא מידה אחת מעל, לדוגמא אם הצמח הוא מידה M אז יש לקחת כד שהוא מידה L. יש להסיר את העציץ פלסטיק מגדלים שאיתו הצמח מגיע לוודא שהצמח, להוסיף אדמה בתחתית או טוף כך שהצמח יהיה בקו גובה כמו שפת הכד ואז להוסיף אדמה מסביב ולהשקות היטב.
איך לשתול נכון צמח בתוך כד (עציץ)?
אז בדיוק בשביל זה עשינו לכם מדריך שווה כולל תמונות, מומלץ לפתוח בדסקטופ – לחצו כאן